محلی راه اندازی خط تولید

در در سال 2013، شرکت MUHU دارای 2 خط تولید با هدف ارائه پشتیبانی فنی محلی به مشتریان.

در یک خط تولید heatless و به صورت خودکار از فوق روان پلی که به تولید PCL (40٪) مشروب مادر و ترکیب مواد افزودنی بر اساس آن مانند اوایل فوق روان تقویت نوع پلی کربوکسیلات و رکود بالا فوق روان نوع احتباس عقب پلی برای پاسخگویی به نیاز از مخلوط آماده است ایستگاه و کارخانه های پیش ساخته. هزینه تجهیزات برای تولید 50000 تومان می باشد. ظرفیت تولید می شود 5 تن / دسته ای و یا 10 تن / دسته ای. هر دسته در حدود 4 ساعت طول می کشد. با فرض زمان کار برای هر روز به 8 ساعت، میزان مشارکت خواهد شد 10 تن یا 20 تن از PCL (40٪) مشروب مادر تولید شود و 40 تن-80 تن از عقب فوق روان برای ایستگاه های مخلوط آماده شده است. در اینجا نقاشی 3D این خط است.

در دیگر خط ترکیب خودکار که به تولید مبتنی بر نفتالین مواد افزودنی ترکیب مانند فوق العاده اوایل فوق روان تقویت MNC-A1، ضد انجماد فوق روان MNC-C برای استفاده در منهای 15-20 ℃، با کارایی بالا برای مواد افزودنی ضد آب MNC-D است ، کارایی بالا کمک پمپاژ برای استفاده در ایستگاه مخلوط آماده MNC-P و رکود بالا نوع حائل، عقب فوق روان MNC-HHJ. این خط نیز می توانید به ترکیب فوق روان مبتنی بر پلی مانند نوع تقویت اوایل و رکود بالا نوع احتباس استفاده می شود و غیره ظرفیت می تواند 5 تن / دسته ای و یا 10 تن / دسته ای. هر دسته 40 دقیقه طول می کشد. در اینجا نقاشی 3D این خط است.

اگر مشتری علاقه مند به محصولات بالا است و برنامه ریزی برای تولید به صورت محلی، اولا لازم است به انجام آزمون آزمایشگاه با نمونه ما به عنوان عملکرد مواد افزودنی با مواد سیمانی در ارتباط است. اگر نتیجه آزمون نمونه مطابق با نیاز مشتری، ما می توانیم قرارداد امضا کند. ما طراحی خط تولید با توجه به نیاز مشتری و شروع به آماده سازی تجهیزات تولید. پس از تجهیزات می رسد در بندر تخلیه، ما تیم فنی ارسال به در محل خدمات. از یک طرف، آموزش نصب و راه اندازی تجهیزات. از سوی دیگر، آموزش فنی مواد افزودنی شیمیایی. در نهایت مهندس برق ما نصب و راه اندازی خط تولید کل به پایان برسد برای مشتری برای تولید محصول واجد شرایط است.

در تجربه یک سال ما را بازخورد مثبت از مشتریان این کمک می کند تا مشتری صرفه جویی در حمل و نقل و بسته بندی هزینه را به نفع بازار بزرگتر.