کنترل به طور خودکار در Blending موبایل تجهیزات افزودنی های بتن

در به ایده آل برای گیاهان و Blending مواد افزودنی است

در به * دانش پس زمینه است

با بهبود شرایط زندگی مردم و پیشرفت جامعه ما، کارگران زمینه دارند انتظار قوی تر برای تنظیمات تولید بهتر، به ویژه برای آلودگی کمتر و شدت کار پایین تر است. پیمانکاران ساخت و ساز مورد نیاز بیشتر و دقیق تر برای کیفیت پروژه می باشد. این مستلزم آن است که عملکرد مواد افزودنی بهتر است، فرایند تولید است سازگار با محیط زیست، و اطمینان از کیفیت تر است. تجهیزات برای تولید باید توسعه یافته و بهبود است.

در MUHU توسعه نسل جدیدی از کنترل به طور خودکار فوق روان ترکیب تجهیزات. این تجهیزات چند منظوره تجهیزات برای مواد افزودنی ترکیب است. می توان آن را در شرکت های تولید بتن و مواد افزودنی ترکیب گیاهان استفاده می شود.
 

در به * مشخصات
 

در
در ارگونومیک طراحی مهندسی است
از
1. کنترل اتوماتیک و اجازه می دهد تا یک دکمه برای تکمیل کل تولید است. در تمام مراحل، یک کارگر تنها مورد نیاز است.
از
2. این تجهیزات را تغییر داده است تولید حالت بالا تغذیه سنتی است. اپراتور می ایستد در طبقه همکف برای تکمیل کار تغذیه با خیال راحت و به راحتی است.
3. این تجهیزات دارای گرد و غبار، که منجر به یک محیط پاک کن و محافظت از سلامت کارگران است.
4. این تجهیزات را می افزودنی پلی کربوکسیلات، مواد افزودنی نفتالین، و یا دیگر پودر و مایعات ترکیب شده است.

در
 

در
از منحصر به فرد با فشار بالا تجهیزات پراکندگی اسپری است
از
تکنولوژی ترکیبی منحصر به فرد و با فشار بالا فن آوری پراکندگی اسپری به تصویب رسید به طور موثر حل هم مخلوط میکسر اجباری. تجهیزات اسپری های با فشار بالا می توانید از مواد پراکنده به طور مساوی است. در مقایسه با مخلوط کردن سنتی، وری تا حد زیادی بهبود یافته است.

 

در
از متحرک و مدولار مبتنی بر است
از
نصب و راه اندازی و جداسازی قطعات سریع و آسان است، که باعث می شود آن را راحت به تولید در مکان های مختلف. بنابراین، آن را تا حد زیادی از هزینه های مواد حمل و نقل به ایستگاه های مختلف را کاهش می دهد است.

در
به دهید حفاظت چندگانه، امن تر و قابل اعتماد تولید است
از
1. زنگ اخبار سریع: هنگامی که کارگر ورودی دستی مواد پودر و یا زمانی که تولید کامل شده است اجازه می دهد تا تخلیه، صدا های مختلف استفاده می شود برای یادآوری
از.
2. صفحه نمایش ال سی دی، فرمول ویرایش / ذخیره / تابع انتخاب: از طریق متن مربوطه دهید بر روی صفحه نمایش ال سی دی، استفاده به راحتی می توانید ویرایش، ذخیره و فرمول را انتخاب کنید، بدون خواندن دستی عملیات
از.
3. دوره نقاهت بعد از شکست اضطراری و قدرت: سیستم کنترل الکترونیکی نه تنها اجازه می دهد به ویرایش / فروشگاه فوق روان ترکیب فرمول، بلکه به ذخیره و پیگیری هر مرحله در فرایند تولید. در صورت اضطراری (ضرورت یا قطع برق)، این برنامه می تواند با فشار دادن یک کلید متوقف شد. پس از وضعیت ریکاوری می باشد، یک کلید فشرده می تواند تولید ادامه خواهد داد. بدون تصادف با کیفیت وجود دارد است.
تنظیمات امنیتی 4. عملیات: به منظور اطمینان از محرمانه بودن فرمول تولید و بهره برداری ایمن از تجهیزات مختلف، رمزهای عبور را می توان برای هر اپراتور و فرمول ویرایشگر تنظیم شده است.

در
و * سخت افزار مورد نیاز: در
از
1. گیاه: ارتفاع 3.5 متر؛ تجهیزات کف منطقه 5/8 SQR متر
از
2. برق مورد نیاز از:
7.5 کیلو وات
بخش comsumption 3. آب: 30 تن / روز.